mandag den 11. oktober 2010

En ny uge truer...

og den er hektisk - men det er jeg efterhånden vant til, skulle man tro!

I dag står den på gruppearbejde hele dagen - åhhh gå nu væk din dumme opgave, hvorfor skal det være så svært at arbejde sammen med 4 fremmede mennesker?? Ja, egentlig burde jeg hjælpe, men som I ved, for mange kokke fordærver jo som sagt maden, og de sidder allerede tre og bøvler med vores indledning...

Håber jeg kan nå ud og træne, jeg har nappet bilen fra Manden, da jeg håber på at kunne køre derud direkte efter skolen, og han har været så sød at love at lave mad - igen! Det er jo lige før, man kunne vænne sig til det :D
Han lavede jo også maden i fredags og sidste mandag - det er serious stuff!

Resten af ugen byder heldigvis ikke på mere gruppearbejde, for vi skal aflevere i morgen kl.12.00, men til gengæld står den på arbejde i Bilka både tirsdag og torsdag... Derudover skal vi til vinsmagning på lørdag og lørdag til frokost skal jeg være sammen med min veninde og tale om en halloween fest vi er ved at arrangere... Pyha, jeg mister pusten, bare ved at skrive dette her! Fredag står den på slappe af/film aften med Manden, det har vi gjort de seneste fredage, så det er rigtig hyggeligt og dejligt!

Søndag står den på sushi/MAC hygge med nogle tøser ude fra MØ, og det bliver totale hygge! Så det er ikke kun sure pligter jeg har at se frem til - tværtimod, men derfor kan man godt synes det er lige vel meget - men hey, jeg har selv valgt det :D

Hvordan ser Jeres uge ud??

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar