torsdag den 21. oktober 2010

Min anden dag...

i Pilgrim endte med at jeg købte et ur med hjem som var sat ned fra 899 kr. til 300 kr! Arj det kunne jeg ikke lige stå for...

Det er farligt at arbejde et sted som Pilgrim, og jeg har allerede udset nogle godter som skal bo hjemme hos mig bl.a:

Dette ur findes i fem forskellige farver, er med gummirem og
 swarowski sten hele vejen rundt. Det koster 399 kr.

Disse øreringe er bare helt perfekte til når jeg skal til Dinner Party på lørdag...
Og de koster kun 259 kr.


Dette smukke armbånd findes i mange farver også,
og koster 299 kr. og der findes en virkelig fed kæde til
som kan justeres i to længder - så cool!


Men grunden til at alt dette skal med mig hjem, er jo fordi jeg får 50% rabat, så det er jo bare skønt - håber bare ikke at al min løn kommer til at havne i Pilgrims pengekasse...! Ellers får jeg bare ballade med Manden :S

Hvis I vil se mere til Pilgrims nye Vinter '10 kollektion, kan den ses HER

Nu vil jeg lave dejlig mad til min veninde, det er min fødselsdagsgave til hende - en lækker fødselsdagsmiddag :D

- Maj



2 kommentarer:

  1. Årh, det lilla ur er pænt.
    Synes pludselig at jeg mangler sådan et :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er helt vild med det! Har fået det lagt til side, så det er klar til på fredag - hvor det heldigvis er PayDay!

    Måske der også skulle et hjem til dig og bo ;D???

    - Maj

    SvarSlet