onsdag den 20. oktober 2010

Rabatkode...

til H&M:

8898

Denne kode giver 25% på hele din ordre :) Ville ønske jeg havde vidst det, inden jeg gik amok med den lille 10% kode - æv! Men jeg fik lige bestilt en dejlig vinterfrakke til 599 kr. og vupti vupti med koden fik jeg den til 479,20 kr. - WIN!

Jeg havde kigget på rigtig mange vinterfrakker hos Nelly, men for pokker da, de var sådan lidt halvdyre og den jeg aller helst ville have var selvfølgelig udsolgt i min str. og jeg kan altså ikke lige sqeeze min krop i en str. M uden at ligne en indsnøret rullepølse - Yikes!

Så det endte med denne fine sag fra H&M, som er i 63% genanvendt uld - I like! Så skulle jeg gerne holde varmen her i denne bitre kulde!

Næste år vil jeg investere i en dyr og lækker frakke som jeg kan have på i mange sæsoner, men i år vil det være for dumt, for jeg skulle gerne være 15-20 kilo tyndere til næste vinter sæson!

Håber i andre nyder efterårsferien :D

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar