onsdag den 27. oktober 2010

Arghhhh....

Mit hovede er fyldt med dette:

Paragraffer - gaaaah! I dag fik vi overstået vores fremlæggelse til vores semesteropgave, som vi afleverede ugen før efterårsferien - og den blev heldigvis bestået med kommentarer om at det var en fin og god opgave, så det var jo dejligt :) Men nu sidder jeg så og brokler med en erhvervsret opgave, som er spændende og handler om aftaleloven, men for pokker jeg synes dælme at det er lidt svært... Så den er blevet lagt lidt væk, så jeg kan få tømt hovedet lidt!

Manden er ude ved en fodboldkammerat for at hjælpe med at installere noget opvaskmaskine/tørretumbler halløj - så jeg er helt alene til spisning, så den står på kylling i fad med løg og græskar - er meget spændt på resultatet, men jeg kan da fortælle at det dufter herligt! Tror dog at jeg koger en smule pasta til, og blander det med de lækre safter fra kyllingen, for så har jeg også lidt til frokost i morgen!

Håber I andre skal have noget lækkert til aften, og ikke skal spise helt alene som mig :S

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar