fredag den 15. oktober 2010

Wuhuuuu...

nu er det endelig blevet fredag - og det betyder:
EFTERÅRSFERIE :)
Hurra hurra hurra... det bliver bare så godt! Jeg har stresset rundt den seneste tid, og har ikke haft tid til hverken træning eller blogging! Men det er heldigvis slut nu, og jeg må se om jeg ikke kan være bedre til at opdatere denne her lille blog!

I min ferie vil jeg gerne have fundet en ny vinterfrakke - for det er unægtelig blevet noget koldere her den seneste tid!

Så jeg har fundet nogle jeg synes kunne være dejlige at indvie vinteren i:

Uldfrakke fra French Connection: "Winter Sun Coat" den er virkelig smuk, men prisen er en smule extravagant i forhold til hvad jeg normalt betaler for en vinterfrakke... men en gang skal jo være den første :D

Ichi: "Udda Jacket"  - synes det der Navy/Sailor feel i denne frakke er ret så cool!


Object: "Tenna PP Wool Coat" - elsker bare snittet i denne!

Ja, så er det bare om at få besluttet hvilken en det skal være :D Det er jo næsten ikke svært... Baaahhh!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar