torsdag den 9. december 2010

Åhhh altså...

Min pjæksyge var på det højeste her til morgen - efter to dage med fri, smagte det bare af mere! Men jeg fik kadaveret slæbt ud af sengen og fik mig også til at se nogenlunde anstændig ud - ingen skrigende børn når de så på mit trætte fjæs!

AK! Da min veninde og jeg kom op på skolen, finder vi ud af at vi kun skal have statistik, og at kommunikation og markedsføring er aflyst - argh! Dog er jeg glad for at jeg kom til statistik, det er mega svært, og der var lige nogle ting jeg fik sat på plads i dag...

Så med min nyvundne frihed i baglommen tog jeg en tur i Rosengårdscenteret og købte en gave til min veninde, og før det fik jeg skrabet is af vores fortov og saltet det også! Så lidt fornuftigt har jeg da lavet :)

Resten af dagen skal jeg slappe af, og i aften står det på suppe som jeg lavede i går, da det skulle trække... Mere om det senere!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar