fredag den 3. december 2010

Finally...

Åh det kan betale sig at være utålmodig! Da jeg skrev gårsdagens indlæg var jeg ved at sprænge af utålmodighed, fordi jeg skulle vente på mine Hunter gummistøvler, og kort efter jeg have lavet mit indlæg, bankede det på min dør!

Som trold af en æske fløj jeg op fra sofaen og løb hen til døren og rev den op: Og der stod DPD buddet med en kæmpe kasse til mig - J U B I I!

Den længe ventede pakke, buddet grinte lidt af mig,
som Manden sagde, han vidste nok de indeholdte sko :D :D



Jeg havde også forkælet mig med to par welly warmers, som
virkelig er meget varme!

Nej hvor er de altså bare såå fine :)

Jeg er bare såå glad for mine Hunters, jeg havde dem på hele dagen igår, efter de ankom, så skulle de jo på med det samme! Deres pasform er bare så lækker, det eneste minus er, at jeg havde læst forkert på lægvidden, og troede at jeg havde lidt mere plads at gøre med, end hvad jeg faktisk havde, så de fantastiske welly warmers er der ikke plads til, fordi jeg har så bredde lægge - ÆV!

Jeg håber på, at jeg har tabt mig så meget til næste år, at jeg kan passe dem der, det er desværre ikke lige omkring læggen jeg taber mig mest, men bare et par cm kan også gøre det!

nu vil jeg spise lidt frokost og så tage på arbejde!

Ha' en dejlig fredag derude :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar