onsdag den 15. december 2010

Gaver...

Jeg har bare været SÅ produktiv i dag, jeg stod über tidligt op for at køre manden på arbejde, så jeg selv kunne få bilen, så min veninde og jeg kunne tage ud og træne - den stod på Stram op fra morgenstunden :) Det var hårdt, men det var godt!

Da jeg kom hjem, lå årets første (og sikkert det eneste) julekort i min postkasse, så det gav mig lige motivationen til selv at skrive nogle selv, og nu hvor jeg var i gang, så kunne jeg lige pakke mine juelgaver ind, så nu ligner min stue bare et bombet l.... med fine pakker overalt - ha ha ha...

Pakker til pakkeleg :)


Gaver til mine to veninder (som jeg er på gavebasis med), de er ikke helt klare endnu,
der mangler lige at komme lidt julegodter i :)


Julegaver til familien :)
Og så får i lige et glimt af mine bøger - ha ha ha...


Og de sidste julegaver - og nej, der er ikke så mange, for Manden og jeg
er så heldige, at vi ikke har en milliard familiemedlemmer der skal købes gaver til,
KUN de nærmeste, det er ikke tosset :) :)


Disse gaver er til Manden fra Nissen :)


Til sidst et billede af Bamses Julesæk, som pt har en gave til Manden:
Jacobsens Christmas Ale :) Ja Manden er øl - entusiast ;D

Nu er gassen også gået lidt af ballonen, jeg synes jeg har nået temmelig meget, inden frokost, som jeg også har spist, hjemmelavede falafler med oliventapenade - nam nam!

Nu står den vidst på en morfar - ZzzZZzZzZz...

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar