mandag den 20. december 2010

Comwell Kellers Park...

er hvor min skønne veninde og jeg skal nyde et lækkert spa ophold til februar :) Jeg har lige booket til os i dag, og det er noget som vi gør som en årlig tradtion, vi startede den sidste år, vi havde talt om det i rigtig lang tid, og da vi langt om længe kom afsted, var vi solgte!!


Vi har bestilt det ophold der hedder SpaDelight Fredag og det I kan finde det her. Det er det samme som vi havde sidste år, så ankom vi til Kellers Park fredag kl.15.00, checkede ind og nød deres Aquaspa indtil vi skulle have vores behandling, som var en 2 i bad de-luxe.
Den kan godt anbefales, der startede vi med at få vores ben scrubbet, og kom i et lækkert varmt karbad hvor vi fik serveret noget lækkert at drikke og frisk frugt. Efter vi havde siddet og hygget i en rum tid, blev vi hentet ind igen, og blev masseret/gnedet ind med en lækker lotion - det var altså ultimativ forkælelse!

Om aftenen stod den på 4 retters gourmet middag, og som lidt ekstra, bestilte vi også en vinmenu til, som var pragtfuld... Og det var maden virkelig også, helt udsøgt!

Lørdag fik vi super lækker morgenmadsbuffet, og så nød vi resten af dagen med at dase og hygge i deres Aquaspa, og omkring kl.14.00, tog vi ind til Vejle by og spiste tapas... Se det var en dejlig weekend!


Comwell Kellers Park er 5 * hotel, og det er alle pengene værd,
servicen er i top, og super lækre værelser...


Denne fantastiske udendørsspa er ret populær, og sidste år, var der simpelthen
så megen sne, som vi skulle forcere inden vi kunne hoppe i den varme spa :)

Så I kan nok forstå hvorfor jeg glæder mig... Dette ophold byder endda på en ekstra behandling, udover 2 i bad deluxe, har vi også bestilt ungarnsk lerinpakning, som en parbehandling :) I kan læse om alle de lækre behandlinger her, og der er mange lækre at vælge imellem!

Det var alt for denne gang, nu vil jeg hoppe i seng, så jeg kan være frisk til i morgen, der kommer alle rødderne til Julehygge :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar