onsdag den 1. december 2010

Julegaver...

I dag på denne decembers første dag, har jeg tvunget Manden til at holde fri sammen med mig, og ladet bilen op, trodset uvejret og været ude og shoppe J U L E G A V E R! Dem alle altså...

Det er en fast tradition vi gør hvert år, sætter en hel dag til side, og køber dem i et hug. på nogle punkter er jeg ekstremt organiseret, og dette er et af dem! Så de ligger nu i min stue og venter på at blive pakket ind med kærlig hånd og med et smil på læben, ved tanken om hvilke glæder disse små gaver bringer modtagerene :) Selv de små firbenede kræ har fået gave, ingen skal føle sig snydt til JUL :)

Så nu sidder jeg under mit fleece tæppe, nyder varmen og roen efter en lang dag, mens Manden drikker en velfortjent øl, og ser OB-Getafe!

Glædelig 1. December!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar