mandag den 6. december 2010

Tøse-hygge-Pjæk-mandag...

I dag pjækkede jeg fra den sidste time, mest fordi jeg rent mentalt er gået på juleferie - magter ikke flere timer med erhvervsret der omhandler pant i løsøre!!

Så min veninde og jeg tog en hurtig beslutning, og vi tog hjem - hun lagde sig på sofaen og ladede op til vores hygge-date i aften, og jeg tog hjem og ryddede op og fik handlet tiljeg skal julebage-hygge med en anden veninde i morgen!

Mine to veninder fra skolen og jeg hyggede med sushi, flødeboller og resten af mine lækre hindbærmandler fra igår og prøvede at se "Love Actually", men der gik bare alt for meget snak i den istedet - ha ha ha... hvad kan man forvente af tre tøser?

Nu vil jeg hygge lidt med tv, inden jeg hopper op til Manden og putter - mmmmm...

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar