lørdag den 4. december 2010

H.C Andersens Julemarked...

i dag har været ultimativ "slap-af-og-hygge-med-Manden" dag :) Det har været en rigtig dejlig dag, hvor alting bare er gået stille og roligt, og vi har bare sådan tullet rundt og nydt dagen - sådanne dage burde man have flere af!


Vi sov længe i dag, det betyder for os, at vi ikke stiller vækkeuret, og så tog vi ud og handlede til aftensmad i dag og i morgen, Ceasar Salad og Fersken-Karry suppe, og så aftalte vi med Mandens forældre, at vi skulle mødes med dem inde i byen til H.C Andensens Julemarked, og siden vi ikke tog ud og trænede her til morgen, gik vi ind til byen, hvilket var et godt valg, da der ingen p-pladser var at finde!

Jep, jeg var totalt pakket ind, det var ret koldt i dag, men solen tittede da
frem senere på dagen, det var bare så dejligt at gå i :)


Manden er over de 30, men der er altså et legebarn gemt i ham, og her havde
han altså fundet sig en stor is"syl" - han ser jo meget farlig ud - ikke?


Så mødtes vi med Svigerfamilien, og den lille frækkert i min svigermors arme,
er min fantastiske, dejlige og skønne nevø!


Årh det billede smelter altså mit lille hjerte (og nej, jeg er ikke skruk ;D)

Til trods for at det gik rigtig godt, i starten, med vores lille nevø, så måtte de tage tidligt hjem fra julemarkedet, for pludselig blev han helt umulig - den lille stakkel var blevet så træt! Så Manden og jeg travede rundt og så på alle boderne og jeg fik et glas varmt gløgg og Manden en ringridder pølse ;)

Senere tog vi ind til byen, og købte en hue og lidt tøj, for Manden fryste sine små ører! Desuden trængte vi også til  at sidde lidt ned, så vi tog ind på Froggys Cafe og fik en bette øl og lidt snacks at styrke os på, inden vi gik hjem igen...


Arhmen er vi ikke bare søde??


Legebarnet kom atter - nu med fin hue fra H&M!


Jeps, Manden tog et billede af mig, med solen i øjnene og det hele!
Men læg mærke til de fantastiske støvler :D :D


Se hvor dejligt vejret var :)

Da vi kom hjem var vi trætte, masser af luft og et par gode lange gå ture, så vi tog os dælme en morfar - ZzzZzZzZz - det var najs!

Alt i alt en dejlig lørdag - som altså ikke er slut, når jeg er færdig her, skal der hygges resten af aftenen med popcorn, lidt strikkerier og en god film :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar