fredag den 31. december 2010

Oreo cupcakes.....

altså bedre sent end aldrig lyder mottoet på lige pt. :)

Da jeg før jul havde inviteret rødderne til Julehygge, havde jeg bagt nogle helt specielle muffins, som jeg har fundet inde hos Sarah som altså bager de mest fantastiske kager! Og jeg havde forelsket mig i disse Oreo cupcakes, som ser alt for lækre ud og smager rigtig fint!

Jeg fuldte hendes opskrft til punkt og prikke, så den gider jeg ikke gengive ;D

Men I kan få et billede af en jeg selv har lavet:



Rent udtryksmæssigt synes jeg de blev rigtig fine - hvis jeg selv skal sige det, smagsmæssigt havde jeg nok forventet en lille smule mere.
De smagte rigtig fint, desværre ikke af så meget af Oreos som jeg havde håbet, og de holder sig heller ikke så godt, så de skal altså spises samme dag - de kan med lidt held lunes i mikroen!

Så det er nok ikke de cupcakes jeg vil lave flest af, men nu er de afprøvet - og rødderne tog nu også pænt i mod dem!

I dag har jeg tilgengæld bagt nogle muffins som jeg aldrig bliver trær af: Bananmuffins med mørk chokolade og blåbær - M U M S!

Jeg bager dem til min søde veninde som skal hjælpe mig med min make-up og hår til nytår, og da jeg var i gang, kunne jeg lige bage et ordentligt læs, og gøre dem til Nytårsmuffins, og bringe lidt godter og glæder til mine nære og kære!

Nok for i dag, billeder og opskrift på bananmuffins kommer i morgen :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar