tirsdag den 14. december 2010

DIY: Hjemmestrik...

Prøv at se hvad jeg har lavet:

Er farven ikke fantastisk? Jeg er en sucker for lilla... *SUK*

Jeg har simpelthen set disse oversize halstørklæde ting overalt i bybilledet, og i diverse butikker. Det er ikke et almindeligt halstørklæde, det er nemlig syet fast, så det er en ring - arj, helt ærlig, så har jeg ingen anelse om hvad de kaldes, men smarte det er de!

Nu synes jeg bare, at dem jeg havde set, var for dyre og slet ikke i de farver jeg ønskede mig, så var det jo om at gøre det selv :) :) Da jeg var til H.C Andersens Julemarked i starten af måneden, fik jeg købt 6 nøgler af dette pragtfulde lilla garn, til den sølle sum af 90 kr. og det er 100% uld - og det kradser kun meget lidt... Pindende er arvestykker frra Farmor, så dem har jeg ikke givet noget for! Så et styks hals-varmer til 90 kr. - det er et godt køb!

De to første billeder, havde jeg ikke fået mit kamera indstillet ordentligt,
og jeg gad ikke tage dem om :D Blusen er fra H&M, og jeg elsker den!
Ville ønske de havde lavet flere forksellige farver af den - den sorte version
finder jeg ret kedelig... På det sidste billede, fik jeg indstillet det
ordentligt, og så kan i se hals-tingen in action - ih hvor er den dejlig varm!

I aften står den på personalemøde med Pilgrim tøserne, og dagen er gået med oprydning og færdiggørelse af hals-varmeren :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar