lørdag den 15. september 2012

Aftensmad a la Tapas...

Nogle gange skal tingene gå lidt stærkt, og i disse dage hvor Manden har mega travlt og konstant arbejder over, så er det rart med noget let og enkelt, så her den anden dag ventede der denne tallerken til ham da han kom hjem fra en lang dag:

Lidt lækkert tapas, nemt, lækkert og hurtigt!


Jeg er alt for "fast food" i hverdagen, men derfor må det jo gerne være lækkert, og jeg elsker tapas, så jeg kreerede denne tallerken ud fra hvad vi havde i køleskabet/frysereren :) Med noget lækkert charcuteri, hjemmebagt brød, pesto og ost kan man komme langt! Manden var hvertfald grove tilfreds.

Og det bedste var, at der var rester til frokosten - mmm...


Lørdagen står i hyggens tegn, jeg er lidt træt efter en super hyggelig fødselsdag igår, og i dag står den atter på fødselsdag til frokost/barselsbesøg, men i aften er det Manden der får min uddelte opmærksomhed ;) Ham og feriebarnet Woody!

Rigtig god lørdag folkens...

- Maj :D

1 kommentar:

  1. mmmh, tappas, ser bare så lækkert ud!

    //Maria Silje
    www.hairbymariasilje.dk

    SvarSlet