mandag den 24. september 2012

Madplan uge 39...

Lidt forsinket kommer denne uges madplan, som er præget af megen spisen ude samt at det er lidt sidst på måneden, ved ikke om det kun er os der kan mærke det... ;)

Madplan uge 39

Mandag:
Spise hos vores venner C&B

Tirsdag:
Spaghetti med hvidløgssauce (rest fra fryseren) med madmuffins

Onsdag:
Spise hos Svigerforældrene

Torsdag:
Grøntsagssuppe (fra fryseren) med madmuffins

Fredag:
Spise hos vores venner H&S

Lørdag:
Stegeben med rodfrugtemos

Søndag:
Rester

Ja, det er ikke fordi jeg skal ud og bruge en frygtelig masse penge på mad i denne uge, vi har nogle søde venner og familie vi kan nasse på (ha ha ha... arj, det er nu helt tilfældigt at vi skal ud og spise så meget i denne uge...)
Dog skal jeg ud og bruge en del penge på at få mit tørlager fyldt op igen, der er efterhånden sunket en del i sådan noget som mel, kerner, sukker, pasta etc. Jeg hader når det sker, for mit basislager er en form for sikkerhed, så jeg ved at jeg altid kan bage en kage eller boller skulle det nu lige være nødvendigt - det ved jeg at mange af jer derude kan relatere til, fordi vi jo er lidt madnørder ;)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar