søndag den 9. september 2012

Madplan uge 37...

Tingene er lidt sløve her på bloggen, fordi tingene går lidt stærkt (og skævt) IRL, men mere om det senere, jeg har nogen ting der skal styr på, og så skal jeg nok fortælle om det i løbet af næste uge... I denne weekend lod vi bare problemer være problemer og trak atter stikket ud og flygtede i sommerhus - så skønt!

Madplan uge 37:

Mandag:
Spaghetti med hvidlgssauce, tomater og kylling

Tirsdag:
Besøg af de skønneste tøser til fødselsdagshygge, TEMA: Afternoon Tea

Onsdag:
Rester fra fødselsdagen

Torsdag:
Grillede bruschetta med carpaccio, friske figner og pesto

Fredag:
Fødseldagdag hos en veninde

Lørdag:
Medisterpølse med æblekompot og ovnbagte rodfrugter

Søndag:
Rester

Hvor er jeg dog glad for at jeg atter har taget mig sammen til at lave madplan igen, det føles skønt, vi sparer penge og intet går til spilde - lige som det skal være!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar