torsdag den 27. februar 2014

14 mdr...

Fra et lille scanningsbillede og til at blive en skrigeballon - De første måneder var lidt af en prøvelse...

Ud af nyfødt stadiet og ind i baby fasen, som heldigvis rummede mindre skrig, lidt mere søvn og en masse smil!

Tykke, dejlige, skønne basse! Udviklingen tog en rivende fart henover sommeren, pludselig var T mindre sensitiv, og meget dygtig til det der med at sidde og spise!

Der bliver mindre og mindre baby at spore... T er ret god til at holde balancen, og får også lært at kravle, lige i tid til vuggestuestart!

Farvel Farvel min lille baby - og Goddag Goddag til min store og smukke dreng <3

Tristan fyldte 14 måneder igår - og jeg blev nostalgisk... Og kan slet ikke huske hvordan det er, at sidde med sådan en bette fis, ikke at jeg som sådan savner det, for i sidste ende, synes jeg, at den alder han har nu, er meget mere sjov og givende end sådan en lille skrige-skide-ædemaskine som mange babyer er i starten ;) 

Mange af jer, har jo fulgt med siden start, synes I ikke også det er gået crazy stærkt?

- Maj :D




1 kommentar:

  1. Sikke en masse skønne billeder! Du har helt ret - det går altsammen MEGET stærkt!!!

    SvarSlet