torsdag den 6. februar 2014

Av mit hjerte...

altså på den der gode måde, hvor det føles så stort, at det næsten ikke kan rummes i mit bryst - åh ja, det er kvalmende sødt, I know! Men ikke desto mindre, så er det sådan jeg har det, når jeg er sammen med de her to:


Wroom Wroom! Bauhaus er ikke kun sjov for store drenge ;)


Far prøver forgæves at fortælle T, at han skal den anden vej :D det lykkedes ikke... Og shit den lille mand er ved at skyde en god fart!


"Vent på mig far!" Det er også unfair, når far har meget lange ben, og T kun lige har lært at gå ;) 


"Jeg vil også have skæg, som min far" :P

Kan I forstå jeg føler mig heldig?

Bare rolig, jeg synes stadig at Manden kan være træls, hakker på ham og er en strid kone - og T, ham har jeg også lyst til at sælge, når han bare ligner sin mor for meget (stædig og meget hidsig...!), for lavestbydende... Ha ha ha...

- Maj :D




2 kommentarer:

  1. Kan SÅ godt forstå, hvordan du har det <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre Louise :) ikke fordi jeg var i tvivl ;)

      - Maj :D

      Slet