søndag den 23. februar 2014

En ulykke kommer sjældent alene...

... Men det kunne de nu godt! Som jeg fortalte den anden dag, så havde vi bilen på værksted - hvilket affødte blødende pengepung! Efter jeg havde skrevet indlægget, tjekkede jeg min mail, og fik denne besked:


ÆV!

Og en time efter, gik vaskemaskinen i stykker - godt så!

Manden er heldigvis en handymand, og kunne fikse vaskemaskinen, midlertidigt... Men det er kun et spørgsmål om tid, før vi skal ud og have en ny! 

NU synes jeg ikke der skal komme flere uheld vores vej - hellere nogle jobmuligheder til mor her ;)

Weekenden har heldigvis været præget med hygge og rarhed, trods de der trælse ting, så jeg skal nok snart skrive et positivt indlæg - ha ha ha...


I mens kan I grine af trætte mor og Elton John look a Like - som også er mægtig træt, det er hvad masser af frisk luft og leg gør ved en ;)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar