søndag den 16. februar 2014

Og så skred mor fra det hele...

hvertfald i noget der varede ca. 30 timer :D

Jeg flygtede herhen:

Vores skønne, omend lille, sommerhus i Båring Vig! 

Jeg tog mig en lille pause fra sygdom, søvnløse nætter og gråd, åh ja! Selvom det meste af tiden gik med at skrive ansøgning og CV, så nød jeg roen i den grad, ren balsam for sjælen! 
Sommerhuset ligger i en skov, et stenkast fra vandet, så der er virkelig tyst, specielt når de andre huse er helt tomme!


Brændeovnen var min bedste ven!

Mine svigerforældre var så søde, og havde på forhånd taget ned, og tændt for varmen, sat brænde frem og lagt lidt snolder til mig - det er altså 1. Klasses svigerforældre! Og nej, jeg vil ikke bytte ;)


I dag sov jeg længe - ahhh! Og fik lige gennemtjekket ansøgning samt CV (for 117. gang) inden jeg sendte den afsted, med bævende hjerte!

Jeg er SÅ rusten til at skrive ansøgninger og cv at det er helt uhyggeligt! Og jeg er bange for, at det er grunden til de mange afslag, at jeg måske ikke virker motiveret nok eller at den ikke skilte sig nok ud - kan I følge mig?

Jeg er aldrig helt tilfreds, sådan er det, når man er en "Monica" - men jeg synes det er den bedste ansøgning længe, jeg brugte også meget tid på, at stille den rigtigt op, perspektivere den til annoncen, skrive fremadrettet og ikke mindst fortælle dem, hvorfor de ikke kan undvære mig på deres arbejdsplads, så kryds endelig fingre for, at de har samme mening!

Nu har jeg smidt mig i sofaen med manden, Netflix kører i baggrunden og lige om lidt vil jeg holde lidt i hånd med ham, inden T vågner, og kræver at en af os, skal sove sammen med ham - en helt anden problematik vi døjer lidt med herhjemme ;)


- Maj :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar