mandag den 3. februar 2014

Madplan og lidt snak...

... Madplan kører vi stadig med herhjemme, men jeg er bare blevet så dårlig til at skrive dem ind, fordi mange gange, er de ret uinspirerende ;) 

Men jeg tænker at det alligevel er en god måde, at få mig selv til at holde fast i den gode vane, at dele den med jer - spændene mad eller ej!

Noget helt andet, hvis I undrer jer over den dårlige kvalitet på min blog, mht at jeg mest blogger fra iPhone - så er det ikke med min gode vilje, men min pc er bare ikke samarbejdsvillig i disse tider, tager evigheder at gøre noget og jeg magter bare ikke at det skal gå så langsomt, når jeg skal skrive et indlæg, så er det altså nemmere med mobilos... Håber I hænger med, selvom det er lidt svingende med kvalitet! 

I den sidste tid har jeg spist følgende:


Spaghetti med kødsauce - nam!


Lækker take out suppe! 


Flettet bacon til burgere...


Spist pandekager med øko-is! Haps!


Fundet en syndig lækker cheesecake hos Super Best!


Lavet lækker langtidsstegt gris med stegt blomkålsris og kålsalat!


Spist denne lækre salat med appelsin og lakrids!


Salaten blev serveret til en art porchetta og hasselbackte kartofler med ost...


Søndag tømte jeg køleskabet og kreerede en lækker reste-pastaret!

Denne uge kommer til at se således ud:

Mandag:
Kærestetur til Tyskland, købte lækre boller til sandwich!

Tirsdag:
Grøntsagssuppe 

Onsdag:
Fisk med grøntsager i fad

Torsdag:
Salatburritos

Fredag:
Burger med baconexplosion (gæstemad)

Lørdag:
Rester

Søndag:
Svampesuppe a la Miss Muffin

Rigtig god uge derude!

- Maj :D










Ingen kommentarer:

Send en kommentar