tirsdag den 30. november 2010

Hunters - igen, igen...

I dag skete det - jeg har bestilt mine


gummistøvler... Jeg har drømt om dem lige siden mine veninde har snakket om den, på daværende tidspunkt ( i sommers) havde jeg aldrig hørt om dem, men nu, specielt efter sneen er faldet, er de det eneste jeg har tænkt på, skulle pryde mine fødder!

Hunters er ret mainstream, og der er rigtig mange der vader rundt i dem, men jeg er ret ligeglad, jeg S K A L bare eje dem, og så pyt med at jeg ligner alle andre, jeg går jo for pokker også i H&M, og hvor mange butikker er der ikke lige af dem??

Dem jeg har bestilt er sorte Huntress


Grunden til at jeg har valgt huntress, er fordi de har ekstra vidde i deres læg, og det har jeg brug for. Original hunter har en læøgvidde på mellem 37-40 cm, mens Huntress går helt op til 43 cm. Mine lægge er ca.40, men jeg vil gerne have plads til nogle seje fleece strømper som disse:


Jeg har købt to par, et i sort og et i aubergine (nr.2 fra den sorte), og nøj hvor jeg glæder mig til at modtage denne pakke, det skal blive så godt at de sikkert aldrig ryger af mine fødder :)

Jeg bestilte disse fantastiske røjsere Her og kom af med lige lidt under 800 kr. for det hele, altså støvlerne, to par sokker og forsendelse! Det klager jeg altså ikke over... Det synes jeg er en besparelse der vil noget!

I aften vil jeg hygge med min veninde og i morgen står den på julegaveshopping i stor stil!

- Maj



Ingen kommentarer:

Send en kommentar