lørdag den 26. marts 2011

Lidt om igår, lidt om i dag...

Som nævnt her, så har jeg svært travlt for tiden, og der er nok også en lille undertone af selvmedlidenhed ;) ;)
Igår kaldte Pilgrim atter, og jeg havde taget en luk for min veninde, så Manden havde lavet min yndlingslasagne til mig:

Total yndlingslasagne!

Opskriften kan jeg ikke gengive, da det er en hemmelighed - eller nej, det er det ikke, men han indrømmede overfor mig igår, at han bare puttede en hel masse i og håbede på at den smager godt - og det gør den! HVER gang... :D

I dag har jeg atter været på arbejde, og efter det tog min veninde og jeg ned og løb 4 km. det var desværre alt hvad vi kunne nå, inden de lukkede... Men det er altså bedre end ingenting!
I aften skal vi hygge med vores venner, min skønne veninde M laver thaimad til os, og jeg kan ikke understrege nok, hvor meget jeg glæder mig! Og som tak har jeg købt hende et par øreringe, lidt påskechokolade og til B, hendes mand har jeg købt to specialøl... Så det bliver skønt ikke at tænke på at lave mad, men bare at blive vartet op!

Nu vil jeg lige slappe af på sofaen og se Take That's optræden fra X-Factor (den der you see boks er sq smart...)

God solskinsfyldt weekend :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar