mandag den 7. marts 2011

Madplan uge 10...

9 uger er gået. og min madplan holder stadig - hvem skulle have troet det? Til at starte med, var det bare på prøve i januar måned, og da det gik godt, så kunne man ligeså godt fortsætte :)

Det som er det svære for mig lige pt. er at jeg har meget, meget travlt med studie, job og træning, og det gør det ikke altid just nemt at være så kreativ i køkkenet som jeg gerne ville - æv! Men det positive ved madplanen er helt klart det faktum, at vi sparer en frygtelig masse penge ved at kun handle 1-2 gange på en uge, frem for stort set hver dag! Og at jeg får afprøvet en masse forskellige retter, istedet for at køre i ring i de samme 4-5 retter... GAAAB!

Jeg håber virkelig at jeg kan blive ved med at køre den gode madplansstil, og det er en hjælp at jeg hver uge offentliggører det på bloggen, på den måde føles det lidt som en forpligtelse, og jeg er til tider meget pligtopfyldene ;D

Madplan uge 10:

Mandag: Pastasalat med skalrejer og hjemmelavede rugbrødscroutoner

Tirsdag: Club Sandwich a la Maj

Onsdag: Cao Lau - Vietnamesisk suppe

Torsdag: En form for moussaka

Fredag: Manden laver mad (har bedt ham om at lave hans fantastiske lammeskanker...)

Lørdag: Svigerfar holder stor 60 års fødselsdagsfest

Søndag: Rester

- Maj :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar