lørdag den 21. juli 2012

Et helt årti med Manden i mit liv...

Jeg advarer på forhånd, der kommer en del billeder i dette indlæg! Det vil blive et meget langt indlæg hvis jeg skulle skrive om vores ti år sammen, så jeg har istedet skrabet lidt billeder af os sammen til jer:


Maj 2008- vores bryllup (svært at gætte ;D)


September 2006 - Mini Cruise til Oslo

Juli 2008 - Frankrig, Maurillas


Maj 2009 - Tivoli fejring af Mandens 30 års fødselsdag


September 2011 - Min 30 års fødselsdag


August 2010 - Sommehus i Ebeltoft


December 2010 - Vinterhygge

Nytår 10/11 - Fester med de kendte aka Batman og Lisbeth Salander


Nytår 11/12 - Oktoberfest


Maj 2011 - Sommerhus tur til Rømø

Oktober 2011 - Miami


Manden og jeg har oplevet en del ting sammen de sidste 10 år, og 2013 starter med et helt nyt eventyr til os, som vi er ved at gøre os mentalt klar til - det bliver jo nok vores livs udfordring, skræmmende og spændende på samme tid :D Jeg glæder mig til at tilbringe de næste ti år sammen (og gerne maaaange flere end dem!)

Vi fejrer ikke dagen med noget helt vildt, det er finanserne ikke til, men vi tager ud og spiser Tapas i Fredericia og derefter en tur i biffen, helt stille og roligt - og det skal man heller ikke kimse af :)

- Maj :D

15 kommentarer:

  1. Ej hvor er skønt indlæg! :D
    Tillykke med jeres årti - og må det næste årti blive ligeså fantastisk! :)

    Hyg jer i aften - tapas og bio er bestemt ikke dårligt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Søde Anne :) Jeg blev også helt glad ved at skrive det, det er hyggeligt at se tilbage på nogle dejlige stunder sammen!

      Jeg er sikker på at det næste årti bliver fantastiske, højest sandsynligt en masse skrål og skrig (altså fra Baby - ikke os... hæ hæ hæ)!

      Glæder mig også rigtig meget til at få lidt kvalitetstid med ham den søde...

      - Maj :D

      Slet
  2. Fine billeder, hvor er I søde :)
    Stort tillykke med jeres årti!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Frk. Hyms :D
      Det var også lidt sjovt at gå gamle billeder igennem og se hvor meget man kan forandre sig på 10 år - og så alligevel ikke :)

      - Maj :D

      Slet
  3. Årh, så fint! Tillykke med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jane :D

      Tænk at et årti kan flyve afsted på den måde - det må betyde at vi har haft det godt!

      - Maj :D

      Slet
  4. Tillykke :)
    VI har også 10 års jubilæum til november.. Skønt!

    Tapas i Fredericia? På Carlos? Håber de er bedre end sidst vi var der - synes det er alt for dyrt ift mængden og kvaliteten. Nej vi kører hellere til Vejle selvom vi bor i Fredericia :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Alice :D

      Ja det er på Cafe Carlos, det er efterhånden et lille års tid siden vi har været der siden, men vi har været der 3 gange før, og der synes jeg det har været rigtig godt :) Og det er sjovt, for jeg synes nemlig de er meget prisvenlige og store portioner - sidst kunne vi ikke spise op!

      Jeg vidste ikke at de har tapas i Vejle, det vil jeg da lige se nærmere på, elsker Vejle - kommer oprindeligt fra Fredericia så Vejle har jeg også besøgt mange gange :)

      - Maj :D

      Slet
    2. Ret skal være ret - vi har været der 2 gange. Sidste gang blev vi ikke mætte, og første gang var tjeneren bare sur :P

      I Vejle er der Cafe Wing - det er dem der havde La Tasca der har den. Midt på gågaden cirka.
      Det er også ret godt :D

      Slet
  5. Nej altså, tillykke! Har jeg bare været meget meget langt væk og har du lækket nyheden om bæbs mens jeg ikke var der?!
    Men stort tillykke - med begge dele! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tak :D

      Og Ja, jeg har lækket en lille nyhed om at jeg er gravid - og du HAR været langt væk, hæ hæ hæ... det er straffen for at tage på ferie når jeg har store nyheder!

      - Maj :D

      Slet
  6. Tillykke, hvor ser i søde og glade ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Louise :D

      Det er fantastisk stadig at være så glade og lykkelige efter 10 år sammen!

      - Maj :D

      Slet
  7. Ååååh hvor er I kære! Stort tillykke og må de næste ti år stå i lykkens, heldets og ikke mindst kærlighedens tegn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Piske, hvor er du sød :D
      Jeg håber på nøjagtig det samme - og tror på at det forbliver således :)

      - Maj :D

      Slet