mandag den 23. juli 2012

Hjælp søges...

Argh Blogger og jeg er på ingen måde gode venner lige nu!

Jeg kan ikke uploade flere billeder på bloggen med mindre jeg køber mere lagerplads hos Picasa Webalbum... hvis jeg prøver at slette dem derinde, så vil de også blive slettet på bloggen - nogen der har stødt på samme problem? Og evt. ved hvad jeg skal gøre ved det?

Jeg har jo alt muligt jeg gerne vil dele med jer, men det er ikke helt så spændende uden billeder ;)

Håber der er nogen der kan hjælpe!

- Maj :D

6 kommentarer:

  1. Tante Grøn havde samme problem....prøv at spørg hende hvad hun fandt ud af.
    Jeg bruge Picmonkey billederedigeringsprogram og der har jeg ikke haft nogle problemer med at uploade billeder. Har du prøvet det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg googlede Tante Grøn og kunne se at hendes problem ligesom gik i sig selv, og det har mit hvertfald ikke gjort - så træls!

      Det kunne være jeg skulle prøve det der Picmonkey, for det kender jeg slet ikke - tak for rådet og hjælpen!

      - Maj :D

      Slet
  2. jeg valgte at købe mere plads hos google :) det koster ikke ret meget

    SvarSlet
  3. Det kan også være at det ender med at jeg gør det, har lige undersøgt prisen, og det er til at se sig ud af ;)

    Tak for inputtet Line!

    - Maj :D

    SvarSlet
  4. Der står om plads her: http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=en&answer=1224181 og åbenbart skal du kunne fortsætte at uploade billeder selv om man har fyldt sin 1 GB, og så bliver de forminskede til 2048 px på den lange side. Det er stadig rimelig stort. De siger også at Photos up to 2048 x 2048 pixels and videos up to 15 minutes won't count towards your free storage.

    Dette gælder for Picasa Web, men Blogger deler plads med PW. Hvis nu Blogger klager og ikke lader dig uploade, så kunne du måske prøve at forminske billederne til 2048 px (eller mindre) i forvejen, og se om det stadig klager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det fine svar Johan, det vil jeg lige tage et kig på, og se om jeg ikke kan få Blogger/PW til at samarejde med mig ;)

      - Maj :D

      Slet