torsdag den 12. juli 2012

Pizzasandwich og danske jordbær...

I dage hvor kræfterne ikke er så mange eller tiden er knap, så elsker jeg at ty til denne ret, som jeg har serveret mange gange, og som folk elsker hver gang.
Plusset ved denne ret, udover den er let og hurtig at lave, er at den kan varieres ud i det uendelige, alt efter hvad man foretrækker, min yndling er med chorizo, løg, champignon og majs.

Her i en simpel udgave, da der skulle ryddes ud i køleskabet - ren "Stop Spild Af Mad" ret :D

 
Mums mums... Let og lækkert!


Normalt plejer salaten der fyldes i sandwichen være lidt mere spændene, men da jeg lavede den sidst, var det på rester i køleskabet! Ellers ynder jeg gerne at fylde den med avocado, mango, forårsløg og rucola, men igen, man gør det jo bare som man har lyst.

Til dessert blev der smovset i danske jordbær - mmm...


Det bliver ikke meget mere sommerligt og dansk end dette :)



Velbekommen!

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Åhhh hvor ser det bare lækkert ud med sådan en pizzasandwich! Supersej ide!

    Rart at se, at det ikke kun er mig, der føler det som om nogen har sat et sugerør ned i mig og spist alle mine kræfter...

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh Tak Søde Hottie ;) Den tager også bare altid kegler!

      Nej bare rolig, det er ikke kun dig, i disse dage med en haletudse i maven, så kan jeg godt mærke at energi-niveauet ikke er helt det samme! Så er det rart at kunne ty til noget let og lækkert ;)

      - Maj :D

      Slet