fredag den 6. juli 2012

Venindehygge i solen...

Igår havde jeg en skøn frokost aftale hos min søde veninde, som trakterede ikke kun med en lækker frokost, men hun havde sågar købt gaver med hjem fra hendes ferie i Frankrig! Altså, jeg er sq en heldig pige, tænk at have så mange skønne mennesker i sit liv!

Virkelig en lækker salat - smagfuld og sommerlig!


Sommer på en tallerken, og solen var virkelig i vores favør igår, sad udenfor i 3½ time -
og det var intet mindre end fantastisk :D


Salaten havde min veninde fundet inde hos Miss Muffin og kan findes lige HER.
Den eneste forskel var at min veninde brugte jordbær fremfor hindbær, da hun lige havde været ude og plukke ikke mindre end 7 kilo af dem, og de smagte fremragende og komplementerede salaten smukt! Jeg skal helt sikkert selv i køkkenet og lave den salat, den er virkelig lækker!

Min veninde havde jo også gaver med hjem fra Frankrig - hun er ret skøn :)

Chokolade"propper", Sennep og Paté - SÅ fint!
Kan I se hvilken fællesnævner mine gaver har? og hvilken by min veninde har været i... ;)


En fin sennep, som Manden straks åbnede og skulle smage på -
han er virkelig en sennepselsker!


Prøv lige og se de søde små champagne propper,
dem kan jeg (næsten) ikke nænne at spise ;)


Jeg har en svaghed for paté, da jeg var i Frankrig i sin tid, så havde
jeg virkelig meget lækker paté med hjem!


Håber at I har fået nydt de få solskinsdage de seneste dage, og at I får en fantastisk weekend, det ved jeg at jeg gør - har skønne planer for i morgen :)

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud. - og dejlige gaver, du er rigtig heldig (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det smagte lige så lækkert som det ser ud til :D

      Ja, jeg føler mig også som den heldigste pige i verden ;)

      - Maj :D

      Slet