onsdag den 18. juli 2012

Restefrokost...

I mandags havde jeg besøg af to af mine veninder og i den anledning skulle vi have noget god mad, så vi startede med lidt snack mad som bestod af:
  • Pandebrød
  • Hummus
  • Tzatiki
  • Marinerede artiskokker
  • Økologiske kalamata oliven
  • Grøntsagsstænger
Til Hovedret havde jeg lavet den ultra lækre kyllinge salat med hasselnødde vinaigrette fra Miss Muffin, hvis I ikke har prøvet den, så skulle i komme i sving!

Til dessert var der selvfølgelig et sødt punktum og den stod på hjemmelavede øl-pandekager med is og hjemmesyltede ferskner med vanille.

Det som jeg elsker ved at have gæster, det er når man har til rester - mums mums... Så igår kunne jeg mæske mig i en lækker frokost:


Pandebrød stegt med parmaskinke, tzatiki, hummus og artiskokker.


Elsker restemad - det er næsten det bedste ved at have gæster ;)


- Maj :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar