mandag den 16. juli 2012

Lørdag i Hawaii...

Min veninde som elsker at holde temafester, havde inviteret Manden og jeg til en fantastisk Luau i lørdags - det eneste der manglede var solskin ;)

Manden var i vældigt humør - dresscode var der også, hvilket
gav en rigtig hyggelig og festlig stemning!


Kan I mærke Luau stemingen? Ja, min veninde gør intet halvt...


Der var mulighed for at gøre sig selv til grin, det fik jeg desværre ikke nogen billeder af...


Forretten var lækre kæmperejer, kammuslinger og mangosalsa.


Virkelig lækker hawaiiansk buffet - og vi blev SÅ mætte ;)


Min tallerken bestod af eksotisk salat, papaya kylling med appelsinsauce, violet sweet potatoe mos
og ikke mindst en lækker nakkesteg langtidsstegt i bananblade.


Der var selvfølgelig også en dessert som jeg helt glemte at tage billeder af, fordi jeg var så optaget af at spise den, og det var stegte bananer med en sirups/rom sauce - delikat, men meget sødt, jeg kunne godt have brugt noget der modsatte sig al den sødme, men det var såmænd også den eneste "kritik".

Søndag gik med at fejre svigermor hele dagen i et meget omskifteligt vejr og mange skønne mennesker - men sådanne weekender med masser af festivitas tager hårdt på mig i denne tid, så jeg har brugt det meste af formiddagen på at lade lidt op til i aften, hvor jeg får to skønne veninder på besøg til hygge, masser af snak og ikke mindst god mad :)

Hav en fantastisk mandag derude!

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud - maden ser heller ikke værst ud (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kit!
      Det var også alle tiders hyggelige aften - og maden var virkelig forrygende!
      Jeg elsker simpelthen temafester - og ikke mindst når de er gennemførte :)

      - Maj :D

      Slet