mandag den 6. august 2012

Søndagsmad...

Igår var det bare en fantastisk dag, vi stod tidligt op, fik trænet en time og derefter stod den på rengøring i en time - og så var den her gravide kvinde færdig!

Frokosten stod på Ruskomsnusk Pasta og efter en lille morfar kørte vi en tur hvor jeg fandt disse røde skønheder:

Uhmmm... de smagte som sol og skønne barndomsminder!

Vi kørte forbi en lille bod hvor vi kunne få en kæmpe bakke, vil skyde på at der er ca. 500 g for sølle 12 kr. - jeg ærger mig SÅ meget over at jeg ikke købte to, men vi skal i sommerhus i løbet af ugen, og så håber jeg på at snige 2-3 bakker med hjem, så skal der laves ribsgele og andre gode sager!

Til aften kræsede jeg om Manden og fik fremtryllet en lille rejeret frem:

Argentinske rødrejer marineret i hvidløg og citronskal, omviklet med rispapir og dybstegt!
Knasende sprød og lidt syndigt - men meget lækkert ;)



Aftenens hovedret stod på noget der ikke var så sommerligt:

Økolgisk medister med hele svineriet! Hæ hæ...


Jeg havde bare en syg lyst til medister og op røg det fra fryseren, uden at tænke på at det egentlig var en smule varmt udenfor! Vi havde plyndret mine svigerforældres have og gravet kartofler op, købt nogle lækre økologiske gulerødder og ikke mindst hjemmelavet agurksalat - mmmm... det blev vel modtaget!

Jeg havde egentligt haft planer om at lave rysteribs til, men glemte det fuldstændigt - desværre, det kunne have været SÅ lækkert til jo!

I aften står den på hygge med svigerforældrene og grillmad - håber solen er med os ;)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar