torsdag den 23. august 2012

Sommerhus Hygge...

Nu hvor vores udenlandstur gik i vasken, er det bare så heldigt at Mandens forældre har et fint lille sommerhus i Båring som vi altid kan låne, medmindre mine skønne svigerforældre er der!

Så vi trak stikket ud nogle dage for at pleje tosomheden inden der kommer en og forstyrrer natteroen og freden ;)
Og vi trak stikket helt ud, og brugte tiden på at hygge, slappe af og spise god mad:

Jeg havde taget lidt læsestof med - kom ikke og sig jeg ikke er alsidig ;)


Det vrimlede med bittesmå frøer - og jeg kunne ikke dy mig for
at fange nogen! Jeg har virkelig en svaghed for frøer...


Vi nød solen og den klare blå himmel!


Morgenmad bestod af lækker blodgrape, brød og ikke mindst
vitaminer til den lille haletudse ;)


Frokost blev nydt på terassen i sol - og ind i mellem er en rugbrødsmad
ikke sådan at kimse ad!


Om aftenen tændte vi op i grillen, i denne omgang stod den på fyldt mørbrad af løg og
æbler omviklet med bacon - det kan på alle måder anbefales!


Dessert skal der til, og jeg havde lavet en ordentlig omgang frugtsalat med
creme fraiche blandet med vanillesukker ovenpå  mums...


Det var en ren saltvandsindsprøjtning, og jeg havde slet ikke lyst til at forlade sommerhuset, men jeg skulle hjem til nogle søde tøser som jeg skulle hygge med, og det var jo heller ikke værst at komme hjem til!
Vi fik også gået en masse ture i skoven og ved vandet, noget vi ikke rigtig gør når vi bare er hjemme i lejligheden - hvilket er en skam!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar