torsdag den 25. oktober 2012

Farvel DK...

for i morgen tager vi et smut til det tyske, det er ikke så eksotisk, men bare at slippe for at være i pakkehelvedet i en hel weekend er en rar tanke - jeg kan mærke at det vil gøre os godt, os alle tre ;)

Pakker til i morgen, har hevet alt for meget tøj ud af skabet, vi skal kun være væk
i weekenden - typisk mig...!


Jeg glæder mig til at gå (langsomme) ture med Manden og nyde roen og hyggen, uden at skulle tænke på at pakke og gøre lejligheden rent, og blive sur hver gang jeg næsten snubler over alle de kasser der flyder over det hele...

En anden god nyhed, er at vi allerede får nøglerne til vores nye hjem på mandag, weee... så det betyder at vi har endnu mere tid til at få kasser slæbt ud og pakket ud, og lejligheden kan blive rengjort mere løbende, inden alle de store ting flyttes næste lørdag! 

Vi er også så heldige at have gode venner og familie der kommer og slæber for os, så det skal nok gå godt, og forhåbentligt smertefrit ;) 

Vi ses på den anden side, jeg vil glæde mig til i morgen og hele weekenden med, hvor jeg bare får lov at holde i hånd med min mand og kigge ham dybt i øjnene og være rigtig kvalmende sød, når jeg altså ikke har et hormonelt hysterisk anfald over en bagatel... ja, sådan noget er jeg desværre ikke selv herre over!

- Maj :D


6 kommentarer:

  1. Lyder skønt med miniferie - nyd det :D
    God tur - gid det var mig.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare helt skønt, og det er lige hvad man har rug for i denne årstid ;)

      - Maj :D

      Slet
  2. Rigtig god tur derned - håber du finder en spaghettisquash ;)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :)

      Vi havde en dejlig tur - og jeg fandt en spaghettisquash i CITTI - YAY :D Glæder mig til at lege med den...

      - Maj :D

      Slet