søndag den 21. oktober 2012

Fraklip #6...

Ugen der er gået har båret præg af travlhed ifht nærtstående flytning, lidt for mange aftaler og ikke mindst pasning af et lille, men ikke desto mindre meget fræk "feriebarn":
Selvom man har travlt, er der altid tid til lidt shopping...



Søde sager, til søde piger der kom forbi til morgenmad sidste søndag!


Verdens sødeste feriebarn, men fræk som en i pokker ;)



Fristende og farligt....


Af en eller anden årsag er jeg tiltrukket af mormor mad i disse dage...

 

Mens Manden gloede VM kvalifikationskamp hos en af gutterne, hyggede jeg
med alene tid og "New Girl" marathon - det var klasse!


Ugen der gik har været skøn og dejlig, men jeg kan godt mærke at der har været alt for mange aftaler, og det kan jeg bare ikke klare mere, så jeg skal være bedre til at sige nej, og håber at folk er mere forstående når nu de ved at jeg både er gravid OG igang med flytning...

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Det er altid svært at sige nej, når der vælter ind med invitationer - det ér jo så hyggeligt, selvom det ikke altid er lige praktisk (: Og er der mere brunsviger, så send det lige min vej, kunne godt lige kværne sådan et stykke - det ser lækkert ud!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig ofte super svært, fordi det er jo også rigtig dejligt at folk ønsker at tilbringe tid med en, det er jo også kun et luksus problem ;) men ikke desto mindre et jeg skal tage hånd om, da jeg virkelig skal lytte til min krop (og haletudse :D)!

      Brunsvigeren forsvandt som dug for solen, så den var vældig populær! Ikke sidste gang den er blevet bagt, og så smider jeg lige en opskrift ind!

      - Maj :D

      Slet