mandag den 15. oktober 2012

Madplan uge 42...

Madplanen fungerer stadig, ind i mellem hænder det at jeg ændrer lidt på retterne, men i det store hele får vi brugt de råvarer der bliver handlet og vi får mad på bordet hver dag!

Mandag:
Spise ude hos en veninde
Manden spiser pastaret fra fryseren

Tirsdag:
Suppe fra fryseren

Onsdag:
Kyllingesalat med kartofler

Torsdag:
Brændende kærlighed

Fredag:
Besøg af venner:
  • Pulled Pork i hjemmebagte burgerboller, coleslaw, bbq-sauce og potato skins
  • Brooklyn Blackout Kage med frisk frugt
Lørdag:
Rester fra lørdag

Søndag:
Restepasta

På fredag får vi besøg af nogle venner, og der skal laves pulled pork igen, og jeg glæder mig - uf det bliver ugens højdepunkt - og det tror jeg Manden er enig med mig i ;)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar