søndag den 14. oktober 2012

Ugens Fraklip #5...



What's not to like?


Nye bukser til hende den tykke, men jeg har jo dværgben, så de skulle
lægges op, men min delesymaskine var ikke hjemme, så det måtte ske via håndkraft!



Spareribs, knuste kartofler og æblekompot


Pasta, tun, majs og ketchup, simpelt, men jeg elsker det!


Fik den vildeste cravings for risengrød, det sker sådan ca. 1 gang om året...
og ja, der er mere kanel end der er sukker ;)


Jeg havde lavet en lige rigelig stor portion risengrød, så resten måtte jo trylles
om til en portion ris ala mande, mums, mums, mums...


Et udpluk af ugen der gik :)

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Årh, ris'ala'mandel <3 Har også spist efterårets første portion - det er og forbliver min yndlings dessert! :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sad også lige i skabet for mig! Egentlig spiser jeg hverken risengrød eller ris ala mande særlig ofte, men den her graviditet har lige skruet op for nogle cravings ;)

      - Maj :D

      Slet