fredag den 19. oktober 2012

God weekend folkens...

Ahhh... Manden er sød til at give mine fusser en gang massage :)


Et lille pip fra mig inden weekenden bliver skudt igang, i aften får vi skønt besøg af venner og deres børn, så morgenen er gået med at forberede deres ankomst, menuen står på Pulled Pork og Brooklyn Blackout Kage, så de går ikke sultne hjem i aften!

I morgen og søndag står i oprydnings/pakke mode, da vi er i fuld gang med at pakke vores lejlighed ned, vi har nemlig endelig fundet nogle søde lejere som lige har underskrevet kontrakten, samtidig med at vi selv lige har underskrevet kontrakt på vores nye bolig! Vi flytter ud i et lille rækkehus i Odense SV, så jeg skal vænne mig til at alting ikke er så tæt på mere, men mon det ikke går?

Vi valgte at flytte ud af lejligheden nu hvor vi venter os Haletudsen, da der intet værelse er til ham i lejligheden, og det vægter jeg højt. Min svigermor mente ikke at det var et problem at han ikke havde sit eget værelse, men vores soveværelse er mega lille, og Haletudsen bliver jo også ældre med tiden, og så vil jeg hellere at vil flytter nu end at vi skal gøre det efter han er født. Så det kan godt være at I vil høre lidt mindre til mig i den næste måneds tid, for der vil vi være travlt optaget med flytning og udpakning...

Rigtig dejlig weekend derude!

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend, søde Maj :)

    Bliver spændende med den nye bolig, det glæder jeg mig til at høre mere om! :D

    Og forresten, er der plads til en ekstra gæst? menuen lyder voldsom lækker! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne-pigen!
      Det er også rigtig spændende, bliver underligt sådan at skulle starte et nyt kapitel, vi har boet i vores nuværende lejlighed i 8 år... Men det skal nok blive godt :)

      Der var SÅ meget mad og masser af plads til dig :D i dag står den på rester, det er slet ikke tosset jo!

      - Maj :D

      Slet
    2. Hvis jeg kommer til Odense en dag, så sender jeg altså en mail - for jeg tager dig på ordet med alt det lækre mad du servere dine gæster! hehe :)

      Kan godt forstå at det er et spændende kapitel efter 8 år i jeres lejlighed, det er jo et helt "liv" man skal pakke ned :)

      Slet
    3. Anne du skal være SÅ velkommen :D men så skal du bare forvente det samme, når jeg er på dine kanter - hæ hæ...

      Ja, det er faktisk et helt liv der skal pakkes ned, eller det føles sådan, vi har oplevet så utrolig meget i den lejlighed, og blevet voksne sammen mens vi har boet der! Så det er en lidt bittersød fornemmelse at pakke, for det er jo spændende at starte et nyt kapitel, men på den anden side er jeg også bare tryghedsnarkoman ;)

      - Maj :D

      Slet