søndag den 9. december 2012

Madplan uge 50...

Tendensen for tiden er jo få ryddet ud i fryseren, og denne uge er ingen undtagelse, jeg synes jeg gør hvad jeg kan, men når ens svigermor er så sød at komme med en pose frostvarer i ny og næ, så kan det godt blive en halvsvær opgave - ikke fordi jeg brokkker mig ;)

Menuen for næste uge kommer til at se således ud:

Madplan uge 50

Mandag:
2 slags tarteletter:
- Høns i asparges
- Spinat og laks

Tirsdag:
Rødbedesalat, råkostsalat samt falafer og pandebrød

Onsdag:
Rester fra gårdsdagen

Torsdag:
Risret a la tøm køleskab/fryser

Fredag:
Julefrokost hos vores venner

Lørdag:
Osso buco med polenta

Søndag:
Julehygge hos mine svigerforældre

I næste uge skal jeg til min første og eneste julefrokost, altså set bort fra dem der er i juledagene, man er ikke så ombejlet med julefrokoster når man går ledig ;) men jeg klarer det nok, det er ikke i år jeg bliver træt af sild og flæskesteg, ikke dårligt!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar