mandag den 17. december 2012

Min skønne weekend...

Denne weekend har budt på mange dejlige ting, men istedet for at skrive en hel masse, vil jeg vise Jer det istedet!

Fredag:

Manden kom hjem med en fin buket blomster til mig
- bare fordi... han er søøød...!


Julefrokost med vores venner, og ikke mindst denne
skønne lille Pige <3


Lørdag:

Lørdag vågnede jeg op til denne skønne besked!


Så vi skyndte os at køre til OUH for at møde det nye vidunder!
Manden bliver en fantastisk far...


Efter OUH gik turen til Kong Volmer hvor vi nød en lækker brunch...


Og til sidst så vi en god film :D
Aftenen blev rundet af med hygge på sofaen med rugbrødsmadder - ahhh...


Søndag:

Glimmer på neglene fik mig næsten til at glemme ryg smerter...
se lige hvor smuk den er :)


Trods smerter og frygtelig træthed var vi ude og hygge
hos svigerforældrene hvor vi blev forkælet til bristepunktet!
Manden lavede ovenstående Nisse, som fik lov at pynte hos
svigermor og svigerfar ;)


Alt i alt en begivenhedsrig, skøn og ikke mindst dejlig weekend, fyldt med mennesker jeg holder af - nogle gange føles alt bare rigtigt, og jeg føler mig som den heldigste lille pige i verden!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar