mandag den 17. december 2012

Madplan uge 51...

Puhh sikke en weekend, der er sket virkelig meget, derfor også stilheden! Jeg har også måtte betale prisen for det i dag, hvor hele min krop har gjort ondt, det er første gang siden min kvalme at jeg har lidt af trælse graviditetsgener...

Ugen i næste uge bliver også af den lidt trravle af slagsen, hvilket også har gjort at jeg har sagt nej til en del aftaler, da jeg jo ved at jeg kommer til at fortryde det!

Madplan uge 51

Mandag:
Bio hygge med veninde L, mad?

Tirsdag:
Besøg af veninde A:
Andebryst med små løgtærter samt rødkåls og rødbedesalat

Onsdag:
Hjemmelavet Pizza

Torsdag:
Besøg af veninde L:
Mini tærter med oksekød, tomatsalat, tzatiki og hvidløgsflutes

Fredag:
Rester

Lørdag:
Alene hjemme så sikkert noget Take Away - måske sushi... hæ hæ...

Søndag:
Alt godt fra køleskabet...

Som I kan se, så skal jeg hygge rigtig meget med gode veninder, men menuerne vil også afspejle min manglende energi, så det bliver til noget let og lækkert som ikke kræver så meget...

På lørdag smutter Manden til Gørlev og skal sove der, det er en tradition at han tager med fodbold-gutterne på herretur med masser af øl, smørrebrød og fodboldturnering weekenden før jul... jeg skal med hånden på hjertet sige at jeg er ikke 100% tryg med at han tager afsted, i tilfælde af at jeg lige pludselig går i fødsel, men vi har en aftale om at jeg siger til om morgenen, om jeg kan mærke noget er anderledes, for hvis jeg gør det, så smutter han ingen steder...!
Jeg satser dog på at Haletudse bliver i sit varme bo, og lader mig få en hygge dag og aften, hvor den skal stå på gode film/serier på Netflix og god mad...

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar