lørdag den 1. december 2012

En rigtig Mandejulekalender...

Et udpluk af de fine øl jeg har købt til årets julekalender...


Jeg er egentlig ikke fan af pakkekalendre og Haletudsen kommer ikke til at få det når han er født, vi har aftalt at han vil få adventsgaver og så er det det...
Men I år ville jeg gøre noget godt for min kære Mand, han har virkelig været en støtte og SÅ tålmodig i denne tid (i ved - graviditetshormoner...) og ja, mange vil mene at det skal han da bare nu hvor jeg bærer hans barn, men helt seriøst så ved jeg at jeg har været grænsende til ekstrem urimelighed mange gange, hvor han har strøget mig over håret, hevet mig ind til sig og trøstet mig, selvom det er ham der får skæld ud - istedet for at blive lige så sur på mig og kalde mig hysterisk - det er altså kærlighed! Ikke nok med det, så er han villig til at hoppe ud af sengen og hente hvad jeg vil have når jeg vil, og det er kun noget jeg har udnyttet meget lidt - til hans store forbløffelse ;)

Så i år har jeg samlet 24 specialøl til ham - det er en blandning mellem juleøl og specialøl som jeg ved at han vil sætte pris på, han har gået og sukket efter dem, da de har stået fremme og lokket ham de sidste 3-4 dage!

Fint indpakket og tilsat masser af kærlighed...


24 specialøl fylder godt :D


I dag skal han åbne den første og jeg glæder mig til at se hvad han synes :) :)

Rigtig god 1. December derude!

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at din mand er så glad for, at du er hans! :)
    Både pga den mandevenlige pakkekalender ;) Men også fordi du bærer hans barn og at du stadig har overskud til at gøre noget for ham! :) Så dejligt for jer :)
    Rigtig god 1 december til jer, søde Maj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Anne - dine ord rammer lige ind i mit hjerte! Og jeg er SÅ heldig at jeg jo godt ved at han elsker mig lige meget om jeg laver mandejulekalender eller ej ;)
      Men jeg synes det er utrolig vigtigt at man gør nogle særlige ting for hinanden, så der ikke går alt for meget hverdag i den!

      Og rigtig meget glædelig 1. December til dig søde :-*

      - Maj :D

      Slet
  2. Ej Maj, hvordan kan man ikke elske pakkekalendere? Vi er helt tossede med det i vores familie :D Som mor siger: "Så hellere spare på julegaverne, det er én aften som alligevel er hyggelig - men kalenderpakkerne er en hel måneds forventningshygge" :D Ellers super god idé med øllene, er sikker på han bliver henrykt!
    Glædelig 1. december i øvrigt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ - Anne jeg er slet ikke i tvivl om jeres enorme Juleglæde, og den smitter gennem bloggen ;)

      Det har nok noget at gøre med at jeg ikke er vokset op med pakkekalendre eller adventsgaver for den sags skyld, men hyggeligt er det at se Mandens glæde når han pakker en juleøl ud :) :)

      Og rigtig meget glædelig 1. December til dig også, jeg ved bare at I får hygget igennem!

      - Maj :D

      Slet