lørdag den 26. januar 2013

Lidt (Udsalgs)Shopping...

Selvom man er nybagt mor, så er der (desværre...) tid til at udsalgsshoppe lidt, og jeg vil sige at jeg synes der her været rigtig mange gode tilbud at hente både i de fysiske butikker og online Jeg har været fristet af mangt og meget, men holdt mig i skindet, og kun købt hvad jeg havde brug for... ahem...

Stort lækkert tørklæde til 30 kr. nedsat fra 129,95 kr.
Brune læderhandsker med ruskind til 50 kr. nedsat fra 299 kr.
Begge dele fra Selected Femme, der hapsede jeg også den lækreste uld cardigan i lilla
som jeg havde savlet over før jul, men som jeg var for nærig til at købe da den stod i 599 kr.
Jeg fik den til sølle 150 kr. SCORE!

Disse fine sandaler fik jeg for 30 kr. hos Hunkemöller,
nu mangler sommeren bare...!

En fin mobilpung i ægte læder med plads til kreditkort hvis man kun vil have denne med i byen
eller lign. Jeg har købt den gennem Members.com til 129 kr.

Fine Galaxyprint jogging bukser, selvom man skal være komfortabel
kan man også være lidt fashionabel ;)

Til den lille elskling har jeg købt denne seje Bi-madkassetaske,
og har planer om at købe den store taske der passer til.

Af nogle af de sødeste piger der findes, har jeg fået smukke
smykker i barselsgave.
De øverste er fra Aagaards kollektion "Rock Meets Romance"

Jeg har ikke udsalgsshoppet særlig meget til lille T, da han simpelthen har fået SÅ meget fint tøj i barselsgave, så det er ikke ligefrem det vi mangler til ham :)

Har I fået gjort jer nogle gode udsalgskup?

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Hvor er jogging-bukserne fra?

    /Katja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katja :)
      De er fra Asos, har ikke lige link, men hvis du søger på Galaxyprint jogging pants så skulle de gerne dukke op!

      - Maj :D

      Slet