mandag den 21. januar 2013

Madplan uge 4...

Godmorgen, godmorgen derude i blogland :)

Håber alle har haft en fremragende weekend, min har været skøn, eftersom jeg har fået lov at sove 2 nætter i træk, til gengæld har sønnike ikke været så god til at sove i nat, så der har den kun stået på 3½ times søvn, inden jeg stod op kl.07.00 for at bage boller til søde piger der kommer for at få lidt morgenmad, og hilse på Tristan!

Madplanen for næste uge kommer til at lyde således:

Mandag:
Laksefrikadeller med urter og spinat serveret med rødbedesalat og stegte kartofler

Tirsdag:
Asiatisk pomelosalat med tigerrejer

Onsdag:
Sammenkogt ret med ris og dampet broccoli

Torsdag:
Chili con carne med nachos og quesadillas

Fredag:
Mandens maddag

Lørdag:
Fødselsdag i Middelfart

Søndag:
Rester fra fryseren

En god uge er i vente med hyggeligt besøg i dag og igen på onsdag, og allerede nu glæder jeg mig til weekenden hvor Manden tager nattevagten med lille T, så jeg kan sove hele 5-6 timer i træk, ahhh...

God mandag derude :)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar