tirsdag den 19. juni 2012

Nyslået AP in Marketing Management...

eller på helt almindelig dansk: Markedsføringsøkonom!

I dag har jeg været oppe og forsvare min hovedopgave, hvor jeg skrev om markedsføringen og lanceringen af filmen "Shame" - og det gik simpelthen over al forventning! Jeg kom ud med et rundt og fint 10-tal, så er pænt glad :D

Manden havde købt bland selv slik til mig, og Svigermor kom forbi med en fin blomst, men gaver får jeg først i næste uge, hvor jeg får besøg af hele familien til en lille fejring!

Jeg ville lige dele min nye titel med jer, og nu vil jeg hygge med Manden resten af aftenen, helt uden dårlig samvittighed!

- Maj :D

12 kommentarer:

  1. Orv, hvor flot! Stort tillykke med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jane :D

      Jeg er også mere end tilfreds!

      - Maj :D

      Slet
  2. Stort tillykke! Der er så skøn en følelse af afslutte sin uddannelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne :D

      Ja, det var virkelig en lækker fornemmelse - specielt fordi det har taget mig et stykke tid at nå hertil ;)

      - Maj :D

      Slet
  3. Tillykke søde Maj, hvor er det en flot karakter at slutte med.. Det må i fejre, nyd manglen på dårlig samvittighed ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise :D
      Hvor er du sød, og ja jeg er også ganske tilfreds med at slutte af med et fint 10-tal :)
      Der bliver rigelig tid til at fejre det, og lige nu nyder jeg bare at der ingen dårlig samvittighed der hænger over mit hovede, så fantastisk!

      - Maj :D

      Slet
  4. Tusind mange gange tillykke Maj :) hvor er det dejligt for dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :D
      Jeg nyder det også bare i fulde drag!

      - Maj :D

      Slet
  5. TILLYKKEEEEEEE!! :D

    Og sikke en karakter og slutte af med! Håber du nød dagen med et brag og kan læse, at du fik sovet længe helt uden og tænke på skole og eksamen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :D
      Hvor er du sød! Der er ikke noget som følelsen af frihed, ingen faglitteratur der skal tæskes igennem og ingen undvigelse af min bærbare, da den konstant minder mig om at jeg skal skrive hovedopgave :P

      - Maj :D

      Slet
  6. Sådan! Stort tillykke - hvor er det fedt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Piske :D

      Jeg er også utrolig glad, det er virkelig skønt at være færdig!

      - Maj :D

      Slet