mandag den 18. juni 2012

Urtekrams røde dressing/dip...

Igår postede jeg et indlæg om nogle lækre rejer som jeg serverede med en lille rød dip/dressing. Normalt laver jeg selv min dressing (hvis ikke jeg er så doven at jeg har købt mig til det), men for noget tid siden faldt jeg over en krydderimix fra Urtekram som jeg måtte have med hjem:

Så og lød ret spændende, og til en 20'er sprængte det ikke lige mit budget!


Inden i gemte der sig en smuk rød krydderimix


Dippen smagte ganske udemærket, og passede sig fint til de rejer jeg havde lavet, Manden guffede det hvertfald i sig med velbehag. Den har en mild og behagelig smag af paprika og med et lille zing af chili, ikke noget overvældende, men en behaglig varme. Det som manglede var noget syre, så jeg puttede lidt citronsaft i, og det gav lige det rette kick, efter min smag.

Alt i alt er det bestemt et fint produkt, og de havde også en grøn variant som jeg kunne tænke mig at afprøve, så næste gang kommer den nok med hjem i indkøbskurven :)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar