onsdag den 23. februar 2011

Arh altså...

Jeg elsker min iPhone - I really do! Men idag er vi blevet lidt uvenner, sådan er det med kærlighed...

Sagen er at jeg har haft et Telia abonnement, og jeg var ikke særlig tilfreds med det, så nu er jeg skiftet over til Onfone - men, men, men... Min kære Iphone var sim-låst, og fik at vide at det kunne låses op hvis jeg gik ind på deres kundeservice, som sagt så gjort!

Det viser sig at jeg skal gendanne min iPhone inde i iTunes, da jeg så gør det, skal der laves en sikkerhedskopi af alt det jeg havde på min kære smartphone - men AK, det skete så ikke, så nu er alle de apps jeg har hentet ned, samt ALT mit musik - væk!

*Snøft*

Jeg forstår det ikke helt - og oven i det, er jeg i tvivl om hvorvidt den egentlig ER sim låst op - tror bare jeg kryber længere under tæppet og sover dagen væk, og håber at det hele ordner sig på magisk vis ;D

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar