tirsdag den 15. februar 2011

Madplan uge 7...

Årh altså, det der sygdom må gerne gå væk, jeg har fået en ordentlig omgang forkølelse med alt hvad der til hører... I slipper for flere slibrige detaljer!

Så i min egen selvmedlidenhed, har jeg helt glemt at skrive min madplan for uge 7 - for den fungerer såmænd stadig! Og jeg bliver åbenbart aldrig for syg til at lave mad - hmmm...

Madplan uge 7:

Mandag: Spise hos Svigermutti og Svigerfar (vi fik som nævnt, flæskesteg)

Tirsdag: Gratineret pastaret med alt godt fra køleskabet (jeps, det er en effektiv måde at rydde ud i resterne...)

Onsdag: Rester fra fryseren (Ja, jeg har meget mad i min fryser og jeg prøver at få muget ud i det!)

Torsdag: Café med to veninder (Manden skal have rugbrød - endda efter eget valg!)

Fredag: Besøg af vores venner, så den står på 3-retters menu:
  • Forret: Blinis, en variant med kaviar og rødløg og lakseruller med flødeost
  • Hovedret: Langtidsstegt svinekam m/braiseret fennikel serveret med rodfrugtemos på bund af stegte svampe og peberfrugt samt stegt polenta
  • Dessert: Hjemmelavet bærsymfoni sorbet med frisk frugt og jordbær dyppet i chokolade
Lørdag: Fødselsdag hos Michaels fætter i Skanderborg

Søndag: Oksegryderet a la Jamie Oliver serveret med ris.

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar