tirsdag den 22. februar 2011

Bedste mandlige hovedrolle...

De nominerede til bedste mandlige hovedrolle er:
  • Javier Bardem - Biutiful
  • Jeff Bridges - True Grit
  • Jesse Eisenberg - The Social Network
  • Colin Firth - The King's Speech (Tror den er en sikker vinder!)
  • James Franco - 127 Hours
Jeg har ikke noget professionelt belæg for at forudsige hvem der hiver guldmanden med hjem - men jeg er en stor fan af Colin Firth, og han er en virkelig dygtig skuespiller - og jeg synes han er noget bedre end de andre nominerede. Den største konkurrent til CF er nok Jeff Bridges, han er jo også en veteran og meget dygtig!

Det er jo kun de rene gætterier, og jeg har baseret mange af mine vindere på hvad og hvem jeg synes der skal vinde... Så det bliver ret spændende at se på søndag, om jeg overhovedet fik nogen rigtige...

- Maj

2 kommentarer:

  1. Jeg håber også for Colin Firth at han får den. Ikke fordi jeg har set filmen endnu (men snart skal jeg!), men jeg synes bare han er så dygtig og det ville være fint at se ham blive anerkendt for det. :)Selvom en nominering i sig selv selvfølgelig er en kæmpe anerkendelse.

    SvarSlet
  2. Hej Ditte :)

    Ja, jeg har det på nøjagtig samme måde, så jeg vil på søndag sidde og heppe på ham for vildt - jeg håber ikke vil bliver skuffede!

    - Maj :)

    SvarSlet