fredag den 4. februar 2011

Essie Spring 2011...


Yeah! Yndlings Essie-Pusher på e-bay har fået Essie spring collection hjem, og den kan findes HER.

Der er rigtig mange fine farver i denne kollektion, og de passer bare så meget til mig, jeg er forelsket i dem alle 6, selvom jeg har et noget anstrengt forhold til blå, men jeg synes den er super flot, og glæder mig til at afprøve dem.


Nice is Nice (743), Coat Azure (742), French Affair (740)


Topless & Barefoot (744), Sand Tropez (745), Kisses & Bises (741)

Er det ikke bare nogle smukke farver?

Jeg har valgt farverne:
  • 740, French Affair
  • 741, Kisses & Bises
  • 742, Coat Azure

Glæder mig helt vildt til at se dem IRL, og hende jeg har købt dem af, hun er kendt for at sende hurtigt, det gjorde hun hvertfald sidst, så jeg får dem sikkert i løbet af næste uge :)

Og hvis I vil vide prisen, så gav jeg kun 142 kr. for alle tre, incl. forsendelse. I Magasin koster de 125 kr. pr. stk!

- Maj

- Maj

1 kommentar:

  1. Lækre farver, jeg er helt klar på at besøge hende din essiepusher..er vild med den blå, den er klart en musthave ;-)

    SvarSlet